2016. január 29., péntek

5. rész: Elszalasztott pillanat

Mikor felébredek, valahol máshol találom magam – mintha egy kórházi ágyon feküdnék. Villámgyorsan felülök, és legnagyobb balszerencsémre Komuival találom szembe magam. Felnyögök és visszadőlök az ágyba.
- Hé, ne aludj vissza! – kiált fel, miközben felpattan.
- Nem fogok, ne aggódjon – válaszolom morcosan – Mi történt?
- Négy napot átaludtál.
- Micsoda!? – felpattanok, azonban megszédülök, és majdnem elesek.
- Ne csináld, a túl sok fekvés miatt a hirtelen mozdulattól szédülni fogsz.
- Köszönöm, már rájöttem – nyögöm, miközben fájó fejemre szorítom kezem. A következő pillanatban aztán megint megugrok:
- És Allen hol van? – kérdezem rémülten.
- Walker-kun küldetésen van Lenalee-val.
Ettől megint fájdalmasan felnyögök – de most nem a testem, hanem a lelkem fáj.
- Tudja, hogy itt vagyok?
- Igen, tájékoztattam erről. Meg is látogatott, én pedig megkérdeztem tőle, előfordult-e már veled máskor is olyan, hogy több napot is alszol, de nemet mondott – bár azt is hozzátette, hogy egy éve láttátok utoljára egymást.
- Nem, nem volt még ilyen korábban, én sem értem, mi történt.
- Ebben az esetben, ha gondolod, el kéne mennünk Hevlaskához, hátha ő tud segíteni – mondja Komui kedvesen.
Halkan felsóhajtok:
- Rendben, menjünk.

Hevlaska óvatosan átvizsgálása után se éreztem jobban magam. A fejem hihetetlenül erősen fáj, hányingerem van, és olyan, mintha szét akarnék robbanni. Végül Hevlaska így szól:
- A szinkronizációd mértéke csökkent három százalékot. Csak ezt tudom magyarázatként felhozni.
- Az hogy lehet? – kérdezi Komui helyettem.
- Valami olyan hatás érte, ami ezt okozta. Testi sérülést nem találtam rajta, így valószínűleg lelki okai vannak.
Összeszorítom a számat, majd lassan tagolva megszólalok:
- Igen, egyetértek.
Miután nem mondok többet, Komui Hevlaskához fordul:
- És mit lehet vele csinálni?
- Meg kell várni, hogy Allen Walker visszatérjen. Az is lehet, hogy a védelmezendő személy hiánya váltotta ki ezt a hatást. Addig pihenjen, és lehetőleg ne használja az Innocence-ét.
Komui felém fordul, én azonban a földet bámulom, mert úgy érzem, bármilyen mozdulatra elhányom magam. Semmi mást nem akarok, csak aludni. Végül lassan lehunyom a szemem, és érzem, ahogy elszáll a testemből az erő.

Újra abban az ágyban térek magamhoz, ahol korábban is voltam. Komui megbízott egy fiatal lányt, akit nem ismerek, hogy gondoskodjon rólam: adott enni- és innivalót, elkísért a mosdóba, felrázta a párnámat, betakargatott. Kedvessége jól esett, megköszöntem neki, bár abban már nem vagyok biztos, hogy tényleg ki is mondtam a szavakat.
A napok tudatos tudatlanságban teltek el, többen is meglátogattak, próbáltak beszélgetést kezdeményezni velem, de ha akartam is volna velük kommunikálni, nem sikerült. Egyszerűen a testem nem engedelmeskedett nekem.
Komui végül megüzente Allennek, hogy mihamarabb térjen vissza. Két tűz közé került: a küldetés sikere és egy Innocence-használó élete a tét.

Én ebből nem sok mindent vettem észre, egyszerűen végig azért küzdöttem, hogy tudatomnál maradjak. Egy célom volt: újra látni akartam Allent. Ha utoljára, akkor utoljára.


Köszönöm, hogy elolvastad, remélem, tetszett az ötödik fejezet!
Ha bármiféle helyesírási, logikai hibát találtál, írj nyugodtan!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése