2016. március 12., szombat

7. rész: Az első küldetés

Miután sikerült lebeszélnünk Komuival, hogy Allennel együtt fogok mindent végezni, megkaptuk első küldetésünket, ami igazán furcsa ügynek mondható: egy városban megállt az idő.

A város egyik étkezdéjében üldögélünk Allennel és Lenalee-val együtt. Allen egy idétlen kis rajzot mutat a lánynak, ami elméletileg egy nőt ábrázol. Miután megérkeztünk a városba, Allen egy Akumát fedezett fel, ami megtámadta a rajzon szereplő nőt, aki Allen elmondása alapján furcsán viselkedett.
- Szerintem ő ennek az egésznek a főszereplője – teszi hozzá.
Úgy döntünk, hogy megkeressük ezt a nőt, majd Lenalee és én elmeséljük, mit tapasztaltunk.
- Úgy tűnik, minden úgy van, ahogy Komui mondta – mondja Lenalee – Miután beléptünk ebbe a városba, megpróbáltam kimenni az elülső kapun keresztül, de bizonyos oknál fogva ugyanott lyukadtam ki.
- Ugyanez volt a másik kapunál is – egészítem ki én is a történetet.
- Kitörtem a falat, de még mindig nem bírtam kijutni. Ha ki szeretnél menni, ugyanott lyukadsz ki, ahonnan jöttél.
- Szóval… - Allennel egyszerre szólalunk meg, így rögtön elhallgatunk, hogy a másik befejezze, de nem szükséges, mert Lenalee pontosan tudja, mit akarunk mondani:
- Itt ragadtunk a városban. Hacsak nem fejtjük meg az Innocence rejtélyét.
- Komui nem volt valami energikus – utal vissza Allen arra a beszélgetésre, amikor az az elmebeteg kiadta nekünk a feladatot.
Én csak némán bólogatok, miközben kortyolok egyet a teámból.
- Nagyon sokat aggódik szegény. Túlhajszolják – válaszolja Lenalee félrenézve.
Én gondolatban a szemeimet forgatom. Ő vállalta el ezt az állást, akkor teljesítse is a feladatát.
- Aggódik? Miattad, Lenalee? – kérdezi Allen, mire felnevetek.
Lenalee azonban nem értékeli ezt a kérdést, a kezében tartott újsággal Allen fejére csap:
- Az Ezeréves Gróf miatt. Nem lehet tudni, hogy mit tervez. „A vihar előtti csend. És ez nem tűnik jónak.” Ezt mondta.
A hangulat hirtelen mélypontra jutott.
- Igen, az Ezeréves Gróf… - mondja Allen elgondolkodva, a villáját rágcsálva.
A következő pillanatban aztán döbbenten néz Lenalee háta mögé, és közben egyre erősebben rágja a villáját.
- Allen, mindjárt szétrágod a villád – figyelmezteti Lenalee, én azonban arra nézek, amerre Allen is.
- ÁÁ! – kiáltunk fel Allennel egyszerre, a Lenalee mögül leselkedő, ijesztő női alakot látva.
- Mi az? – kérdezi Lenalee összezavarodva.
- Ő az, Lenalee! – mondja Allen, miután szóhoz jut az ijedelemtől.
A nő rögtön menekülőre fogja, mi pedig azonnal követjük. Legnagyobb megdöbbenésemre az ablakon át akar távozni, de Allen még épp időben elkapja a ruhája szegélyét, és visszatartja, közben én is elhadarom, hogy nem akarjuk bántani, Ördögűzők vagyunk a Fekete Rendtől, és segíteni akarunk neki.
- Ördögűzők? – kérdezi a nő.
- Igen, de miért rohantál el? – szuszogja Allen, továbbra is az ablakon kihajolva.
- És miért pont az ablakon keresztül? – kérdezi Lenalee.
- Bocsánat, ez csak reflex volt.
Erre a válaszra mind a hárman egymásra nézünk, majd megkérjük a nőt, hogy jöjjön vissza, és mesélje el, mi történt a városban.

Mikor újra bent ültünk, immáron négyen, a fogadós telefonhívására figyelek fel, aki 10 hordó Rosé bort rendelt holnapra, október tizedikére. Ez a telefonhívás volt az oka annak, hogy mi most itt vagyunk.
- A nevem Miranda Lotto – kezdi a velünk szemben ülő nő a beszédét.
Végigmérem őt. Fekete ruha, fekete haj, fekete szemek – mindene fekete, még az őt körüllengő aura is. Úgy néz ki, mint aki az idegösszeomlás szélén áll.
- Nagyon örülök, hogy végre valaki más is észrevette, mi történik ebben a városban. Bárki, akinek beszéltem róla, kigúnyolt. Szörnyű volt, meg akartam ölni magam. De ma ki tudtam kerülni a kakit – és kuncog.
Felvonom a szemöldököm.
Ez a nő mégis mi a szarról beszél? – gondolom magamban.
- Kaki? – kérdezi Allen is zavartan.
Allen és Lenalee arcáról egy gondolatot lehet leolvasni: „Ez a nő nem normális.”
Egyet kell értenem velük.
- Miranda, van valamilyen emléked arról, amikor a város ilyenné vált? – kérdez Lenalee kedvesen.
- Igen. De mindenki más elfelejtette, mi történt az igazi október kilencedikén. Csak én… - a következő pillanatban felpattan, és Allenre veti magát.
- Ments meg! – visítja – Légy szíves! Ha ez így folytatódik, a végén még idegbeteg leszek!
- Már az… - mormolom az orrom alá.
Sajnos a nőszemély nem hallotta.
- Már egyszer megmentettél attól a furcsa akármitől! Ments meg még egyszer!
- Segítsetek! – tátogja Allen.
Én Lenalee-re nézek, jelezve, hogyha közbelépnék, a nő nem maradna egyben.
- Kérlek, nyugodj meg, Miranda! – Lenalee értett az arckifejezésemből – Segíteni fogunk, szóval próbáljuk megtalálni a probléma gyökerét!
A probléma gyökere az ilyen emberek létezése – gondolom a szemeimet forgatva.
- A gyökerét? – kérdezi Miranda, most már a lányra fordítva a figyelmét – Ha nem vetted volna észre, mindig október kilencedike van!
Hirtelen jeges borzongás fut végig rajtam. Allenre nézek, aki a vendégeket fürkészi, mire én is oda pillantok, keresve a gyanús személyt.
- Történnie kellett valaminek az első október kilencedikén – Lenalee látszólag nem vett észre semmit – Emlékszel valamire?
- Lenalee, fogd Mirandát, és hagyjátok el a helyet – mondja Allen szokatlanul komolyan – a Sötét Csizmáiddal képes vagy kikerülni az Akumákat és hazavinni. Igaz?
A szavainak súlyára Lenalee is felfigyel, Miranda azonban továbbra is hisztizik. Eközben a bárpultnál ülő gyanús fickók egyszerre felállnak, amitől libabőrös leszek.
- Úgy látszik, azok nem városlakók. Miranda után jöttek – teszi még hozzá Allen.
A bal szeme is aktiválódik. Most már teljességgel biztos vagyok benne, hogy azok ott Akumák, így Allennel egyszerre aktiváljuk az Innocence-ünket.
- Miranda miért különbözik a többiektől? Miért nem hat rá az Innocence? – teszi fel a költői kérdéseket Allen – Úgy néz ki, Miranda az, aki kapcsolatba került vele.
A monológja végére négy, förtelmesen ronda Akuma áll velünk szemben.

Még hallom, ahogy Miranda felsikít. A következő pillanatban mindenki mozgásba lendül.


Köszönöm, hogy elolvastad, remélem, tetszett a hetedik fejezet!
Ha bármiféle helyesírási, logikai hibát találtál, írj nyugodtan!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése